turioturen.

Kör ett kort inlägg om min dag, utan bilder i massa annat roligt.
Har varit och hämtat en "skrotbil" till Krille, till folkracen.
Vart i stan och övningskört med Mathilda och handlat en massa mat på willys!
På kvällen var vi bortbjudna till världens bästa mosterBetty, även mib nya hälso coach. Fick med mig en hel hög med böcker om lchf.
Mamma och min extrapappa var också med, vi åt skaldjur. Mumma! Har varit sugen på drabba as länge och ikväll fick jag det äntligen! Jag bakade en lchf kladdkaka också. Helt okej men ingenting slår ju en riktig kladdis!
När vi kom hem från Skövde, kliver jag in i hallen och undrar varför det är fullt med vatten i hela köket. Går direkt o kollar under bänken o ser att det är vatten även där. Krille gick ner i källaren, även kallat vårat sovrum. vattnet hade runnit ner för trappan så det var endel vatten även där nere. Vi fick snabbt torka upp, tända i Kaminen och nu hoppas vi att turen är med oss och golvet inte blev förstört.
Två av dom nya köksluckorna strök med, får beställa nya på måndag.... vi som inte redan hade extra arbete med de köket! Jaja så går det ibland helt enkelt.
Nu är jag trötter, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0