Tröttnat.

Jag börjar verkligen tröttna på förskylningar nu altså.
Det började när Wilmer var knappt tre månader. Sen var det ett uppehåll på två, tre veckor... Vid jul startade det igen och sen dess har vi varit förskylda hela bunten.
Krille är inne på omgång två, jag har inte blivit av med min första och som sagt har wilmer varit sjuk sen julafton.
Idag när jag vaknade hade jag fått ett munsår och då vet jag med säkerhet att jag inte är frisk. haha
Provade vitlöken inatt igen, inatt hjälpte den inte.
Saltlösning använder jag för jämnan och någon gång per dag använder jag näsdroppar på min lille pojk. Man ska ju hellst undvika det men de hjälper inte alltid med saltlösningen.
Vi har en sug, men ingen teknik. Jag får liksom inte ur något...
I morse hörde jag att det var slemmigt och han har hostat endel under morgonen...
Nu börjar jag tröttna, ja kan ju inte springa på apoteket dagarna i ända.
Men det känns som man inte kommer få någon respons om man går till doktorn ändå..
Känns som svaret blir "barn brukar vara förskylda, de går över"
Ja, men när då!? vi är inne på ´fjärde veckan nu, inte så kul!
Han sover förvånadsvärt bra på nätterna, jag störs ju inte så.. men man vill ju att barnen ska vara friska.
Han hade en släng av feber någon dag här i förra veckan, men han har inte verkar hängig sen dess så har inte tagit tempen....
Det finns en djungel av sätt att bota, underlätta och jag googlar ofta, men inget biter... Tråkigt nog!

Kommentarer
Postat av: Tove

Droppar du aldrig bröstmjölk i näsan? Det har funkat galant på vår lille. :)

2012-01-18 @ 12:05:48
Postat av: svar till tove

Jag försöker, men de lilla som tycks komma in verkar inte fungera... :( Skönt att de funkar för er!

2012-01-18 @ 14:35:14
Postat av: Tove

Åh va drygt :( Hoppas det släpper snart iallafall!

2012-01-18 @ 15:53:34
Postat av: Amanda

Har du läst detta? De kanske finns några tips där som kan hjälpa :)



http://se.babycenter.com/baby/health/commoncold/

2012-01-20 @ 11:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0