Stoj o bus!

Efter att ha väntat halva dagen på att handverkarn skulle komma så tröttnade jag.
Jag ringde och kolla var han höll hus och chefen skulle kolla upp detta, så länge la ja ut en nyckel och åkte till Emmelie och Wille. Dom bjöd på semla och majskrok. Wilmer fick sin första krok idag men den kom upp lika fort igen.
Han har varit lite gnällig idag, men det är för att han inte sover på dagarna längre, han skulle ju kunna missa något.
Han mår ju såå mycket bättre om man sover någon timme eller två.
Hur som hellst, de var fullrulle och Wilmer blev jätte trött så vi fick åka hem, han slockna så fort jag satte ner honom i stolen.
När vi kom hem stog bilen utanför och killen är i full gång o grejar. SKÖNT!
Då kankse man kan laga mat ikväll? Först behöver en storstädning göras, damsugning och torka golv!
Vi har fått långa en hoppgung av Wille så den ska hängas upp sen så tror jag att Wilmer kommer bli en nöjd kille!

Jag sitter som vanligt med igentäppt näsa och funderar på vad jag ska göra sista timmen innan krille kommer hem... och sen ska han och Mathilda iväg och gå igenom bilen (han övningskör med henne).
Då blir vi själva - igen.
I morgon ska vi till Göteborg, ska och borde packa men jag varken vill eller orkar det just nu, just idag.

Återkommer senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0