Söndag.

Japp, idag är det söndag och idag ska tuplanerna ut i soptunnan!
En maskin tvätt är tvättad och väntar på att hängas, duschat harjag precis gjort,
 Krille sätter upp spotlights och Wilmer kollar på tv.
Bra förmiddag/lunch.
På tal om lunch, vad ska vi äta?
 Igår gav jag bort allt som inte tillhög våran lchf diet så nu är det tomt i köket!
Hmm, dags att handla?
Jag har gjort en bit av engelska läxan idag, duktigt!
Frågan är om det är rätt och om det är bra? Jag har i allafall gjort något.

Det var jätte trevligt igår,
spenderade visserligen mer tid på nerevåningen med Wilmer och sysselsatte mig med att skuva vagn!
Han skötte sig bra ändå med tanke på omständigheterna. Det har ju varit endel kalasande nu på senaste och det är lite småjobbigt med allt folk.
Alla tycker ju självklart att Wilmer är görsöt! ♥
Vi fick en tre rätters, toast skagen till förrätt, jätte god! (kall)lax till varmrätt Super god!
Och kladdkaka till efterrät, mindre god men den dög.
Vi åkte hem vid kvart i tolv, Wilmer stensomnade och vaknade igen 5.20 för lite mat.

 
 
lder från Göteborg/Middagen igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0