Soffhäng!

Min lille snutt ligger och sover och jag chillar i soffan!
Väntar på ett mejl med bilder som jag tänkte bjuda på idag.
Wilmer valde att gå upp vid halv nio i morse, helt okej.
Sen har vi tittat på tv, myst och lekt lite.
Han var så himmla röd så han fick vara nakenfis några timmar, skönt för honom!
Idag har jag hunnit med att duscha, damsuga och torka ur skåpen.
Jag ska skriva dän fästena till skåpsluckorna snart, sen... Batteriet i skruvdragarn va slut när jag skulle börja.
Tappa liksom suget.
Jag skulle behöva äta något, skulle tagot upp en matlåda ut frysen men glömde det!
KassKass, får se vad jag gör istället. Pytt i panna och ägg hade räckt för mig idag, men vi har inga ägg.
Dags o handla?
Vid tre ska Krille ta ut fys och vi ska ut och gå en sväng, skönt.. verkar som de är rätt behaglig temperatur ute idag.

Här kommer i alla fall lite bilder sen igår ♥


Wilmer och hand älskade mosterMathilda !

Världens finaste lillasyster innan hon ska på 150 dagars med afterski tema :)


Wilmer och morfar, mys! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0