Sjuklingarna

Förskylningen kom som ett slag i magen!
Jag vaknade inatt och var dunderförskyld. Lilla Wilmer hade också svårt att andas.
Vi kände inte av någonting igår kväll när Anton, Arvid och Melinda var här. Konstigt.
Idag har jag haft soffläge hela långa dagen.
Wilmer är nog piggare än mig men han har sovit endel.
Jag har vilat och tittat på Skilda Världar, fyfan va kasst egentligen, kvalitén på 90 talet var ingen höjdare!
Menmen, tidsfördriv. Det programmet är typ, kasst så de blir bra.
Kan i alla fall inte slita mig!


Wilmer tycker inte lika mycket om skilda världar som jag gör, stendeckat!

Idag skulle jag egentligen bakat, men får se om det är bättre i morgon.
Bästa Johanna kom förbi i morse och tog Wilmer en stund medans jag åkte till vår droghandel och köpte näspimpetter och handsprit.

Beställde smörgåstårtor till min födelsedag idag också, medningen var att jag skulle göra egna men nu är mitt kök inte riktigt klart så de blev till o beställa, men dra mig vad dyrt de va!
Nästa gång ska jag helt klart fixa det själv!


Måste även leka lite emellanåt :)

Krille har hobby kväll på jobbet ikväll och han ger lite kärlek till 95an, den behövde ny olja o så...
SPOLARVÄTSKA saknar den också!
Hoppas han är klart snart, tänkte att han skulle hjälpa till med maten då jag inte har ork.
Har förberett lite men inte mycket! Saknar olivolja och sås.

Åh, ja skulle vilja kunna göra egen sås, det ska jag nog börja öva mig på och sen ska det bli en riktig husmor av mig också!

Sen ringde dom från jobbet också, jag har ju ett säsongsjobb på handelsträdgårn i Mölltorp.
Där ska jag nu vara mellan 23 mars och 17 juni. Tre månader pappaledig till Kristian, kul för honom!
Sen ska jag nog återgå till min mammaledighet ett par månader till :)

Nu ringde Krille o sa att han var på g, dags o ta fram maten och börja greja!

hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0