Renovering pågår!

Hejhopp!
Först vill jag berätta att jag är världens jävla klant! Jag skäms nästan att jag lyckas med allt!
Under 2011 lyckades jag förstöra:
Min bil
Vår bäddasoffa
Krilles mobil

... Ja, nu kommer jag ju inte på så mkt för de, men de är ju garnerat något mer.
Nu har det gått tre dagar på 2012 och hittills har jag pajat vår nya dator. Suck!!
Tur man har lite kontakter som kan akutlaga den :)

Igår var vi på Ikea med Magnus och Anna, köpte grejer till köket och vi är i full gång med renoverandet! Taket, fönstrena och listerna är klara. I morgon ska vi måla väggarna. Sen vet jag inte hur vi lägger upp resten av veckan, de är krille som är chefen ;)

I morgon eftermiddag ska jag på massage också, ska bli väldigt skönt!

Ne, nu ska jag avrunda. Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0