Oerhört irriterande!

För typ, 1,5 månader sen ringde Keycode upp mig för att försöka lura på mig deras tjänst. Tjejen jag pratade med var inte speciellt bra på det svenska språket och jag förstod inte riktigt vad hon sa. Det vi tillsammans kom fram till var att hon skulle skicka ett informationsmejl till mig, jag skulle  läsa det och samtala med min sambo. I detta mejl skulle jag kunna skicka en bekräftelse om att jag ville ha deras tjänst men mejlet dök aldrig upp.
Förra veckan kom det hem en box med stickers från dom. Jag mejlade att jag inte beställt någon tjänst av dom och idag damp de ner en fäkning ifrån dom på en tjänst som jag då inte har beställt.
Nu skickade jag ett nytt mejl (eftersom de knappast går o ringa dom) och förklarade tre gåner och skrev "INTE" med fet och understruken stil att jag inte ville ha deras tjänst.
Hoppas nu att dom svarar på mejl nummer två, annars kommer jag förstätta att höra av mig tills den dagen då de förstår.

Nu vill jag bara "varna" mina läsare om idioter som tror att dom kan sälja vad som hellst per telefon. Keycode verkar vara rena skiten!
Någon som använder sig av dom btw? Isåfall har dom funkat för er och hur har ni fått tag i dom? alternativt, har dom varit dåliga ?
 

Svar till Amanda om garidnerna: Dom är köpta på hem och hobby


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0