Nytt år, nya planer!

Jag är jätte dålig på att hålla löften så jag har faktiskt inte gett några nyårslöften i år.
Sen har jag ju lite mål, och önskningar men de är kanske inte samma sak?
Tillexempel så vill jag bli klar med Engelska A innan sommaren, jag vill göra i ordning wilmers rum, plantera lite gottit i min trädgård och så innan året är slut har jag tänkt att ha ett jobb, eller i alla fall ett på g.
De blir visserligen inte fören hösten men ändå :)

Igår var det nyårsafton, vår lille prins blir inte bättre. Vi fick vara hemma på Tallstigen.
Hade ju köpt lite nytt o snyggt till igår så jag snyggade till mig i alla fall, de var ju ändå nyårsafton. Krille fick ta på sig skjortan så de blev lite stämning trots sjukdomar!
Jag orkade dock inte hålla mig vaken fram till tolv, men jag vaknade när dom började smälla av raketerna så vaken vid tolvslaget var jag ju!

Mina underbara! <3

Varje år måste man även ha något att se fram emot, så vi klickade hem en resa till Turkiet, Bodrum i August!

Ser det inte härligt ut så säg??


Ha en bra dag! :)


Kommentarer
Postat av: Moster mathilda

Haha! Wilmers livrädda ansikte på bild nr 2!

2012-01-01 @ 11:16:54
URL: http://mathildaekmarks.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Hej! Tack så mkt för kommentaren i min blogg. Jag uppdaterar inte så ofta längre så jag såg den tyvärr inte förrän nu! :/ Vilken supersöt kille ni har fått! Visst är det underbart med barn? :) Åg att ni skulle utomlands. Vi va i Turkiet, Bodrum i Maj 2011. Det va mysigt! :)

2012-01-04 @ 22:30:39
URL: http://wildasmamma-alexandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0