Myday.

Började dagen med en lchf-pannkaka, smakade rent ut sagt förjävligt!
Tänker inte ens anstränga mig och visa bilden eller ge recept.
Efter "frukosten" ringde jag några samtal men har inte kommit så mycket längre med det.
Betalade räkningarna och jag kan ju säga som så att ångesten redan har krupit fram. Fyfan för fattiga månader.
Fyfan för Sveriges lagar och regler om föräldrarpenning! Hur i hela friden kan dom tro att vi kan vara hemma och umgås med sitt barn längre än ett år? Kasst är det!

Vid 11-tiden åkte jag och Wilmer till min farfar♥. Efter besöket åkte jag till skolan och hämtade en eneglskabok som jag ska läsa. Veden var slut inne, så jag la min lilla ögonsten i vagnen och sen började jag lasta in!
Tre skottkärror sen fick jag ont i ryggen. Sparar mig till en annan dag.
Wilmer hade inte varit klart när jag var klar, så passade på att ta mig en liten promenad.
30 minuter om dagen säger dom vara minimum. De var längesen jag gick nu, så de var välbehövligt!
Får ångest när Wilmer inte varit ute i friska luften på några dagar, han behöver ju de. Men han har ju varit så förskyld de sista så... hm..
Wilmer sover än, jag passar på att skriva lite... Ska börja med maten om en timme...
Så det var väl allt för denhär gången.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0