Motgångar...

Nu har vi kommit till en fas med motgångar.
Tråkigt men sant.
Igår när Krille skulle börja riva ner kaklet skar han sig och vi fick åka en sväng till Skövde för o tejpa.
På vägen hem svängde vi förbi mamma som bjöd oss på mat, gud! Känns som vi aldrig äter längre.. haha
finns varken plats eller tid, spisen är urkopplad också!
De va hur som hellst jätte gott!
Vi gjorde inget mer med köket den kvällen.

Idag sov vi till halv nio, började plocka lite, damsög till och med... De är dock lika skitigt igen men känns skönt att jag ändå har gjort det.
På förmiddagen medan Wilmer sov och Krille grejade passade jag på att dansa ut julen.

Vid halv fyra stöter vi på nästa motgång. Ena bänkskivan var "trasig" så Krille fick åka till Ikea o byta. Så jävla typiskgt! Vi ligger lite efter i tidschemat men så är det väl då...

Ikväll ska vi till Magnus och Anna o äta Tacos, skönt med vänner som ställer upp o bjuder på mat så vi överlever :P

Nä, skämt o sido, men det är jätte snällt av dom i alla fall!

Jag och svärmor sitter här och kikar på tv, wilmer har sovit en sväng men nu vaknade han o är sur..
stackarn har problem med magen. Mycket inkomst men ingen utgift, blir lätt fullt i lilla magen om man aldrig tömmer.

De var allt för idag, jag återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0