Minnenaärvårtliv.

"Ta mig tillbaks igen, låt mig leva med alla minnen..."
En mening ifrånen av  Anton och Affes låtar.
Mathilda påminde mig om dom :)

Anton och Affe påminner mig om Ida, massa minnen väcks och det är mysiga minnen!
Jag mår bra av att tänka på alla minnen, de va tider de!
Synd bara att vi inte umgås längre, men de är väl så att man är på olika stadier i livet och så är det ju.

Shit, de är helt sjukt. Skjutsade precis hem min lillasyster och på vägen hem i bilen kom jag på massor som jag ville skriva men när jag väl sitter här så får jag skrivkramp. Orden tar liksom slut.
Sen kanske det kan vara så att det är saker jag omedvetet inte vill dela med mig av, kankse bara behövde tänka på alla minnen.

Wilmer hade somnat i babysittern, nu bar Krille ner honom och nu hör jag att han är vabnsinnig. dags att hjälpa till.

hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0