Min härliga söndag, utan ångest!

Hej!
Idag har vi haft kalas för lilla mig som börjar bli gammal!
21 år på tisdag.. var jag inte 16 nyss? Jag har ingen åldersnoja,
jag tycker det ska bli roligt att säga "jag är 21" haha
Fyfan, löjligt är bara förnamnet!
Vi köpte smörgåstårta från ICA i Tibro, smarrig som bare den!

Jag har fått massor av fina saker idag, mycket blommor!
Jag älskar blommor!
Förutom blommor fick jag en lampa, en make up eye remover, pengar, en lykta och lotter.
För pengarna tänkte jag köpa en ny kamera, en kompaktkamera från Nikon är det tänkt.
Mobilbilder är ju sådär roligt att titta på och systemkameran har man inte alltid med sig!
Tills dess får dagen bildkvalité duga!
Jag trodde jag skulle få en bärbar hårddisk men inte... Kankse kan köpa en själv...

Den gröna "hjärte-blomman" är en av blommorna jag fick idag,
passade sig kanon där.
Och fotoramen som jag lyckats pricka in med ett familjefoto ♥

Egobild, man kan se gladare ut men kände att de va längesen jag
bjussade på en bild på mig själv, ni kankse glömt hur jag ser ut, eller glada för att slippa se mig ;)

Ljuslyktan fick jag av svärmor och svärfar, passar fint i nya köket!
Bättre bild kommer när köket är klart!

Mamma och Boggi hade med poker väskan så endel av oss spelade ett x antal timmar!
Wilmer har skött sig bra, som alltid!

I morgon är det dags för skolan, och bvc!
Ska väga och mäta lillkillen som blivit så stor!
Inga sprutor den här gången som tur är! :)

Moster Mathilda ska komma hit i morgon och passa Wilmer medan jag åker iväg för en engelska lektion!

Nu ska ja titta lite på tv med min underbara sambo, så hörs vi!

Tack alla för en jättebra dag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0