Med en enkel tulipan....

Eftersom spisen är urkopplad blev det ingen mat här hemma.
Tur som jag har fick vi komma hem till underbara mamma! Hon hade köttgryta och potatis, mums!
Jag bad Krille om vita tulpaner idag när jag fyllde år, det fick jag dock inte... Men något han fick var dåligt samvete när jag påminde honom ;) haha, jag sa att ja vill ha tullisar när köket är klart istället så de blir fint där!

Wilmer sitter i bilbarnstolen och sover, han borde vakna till liv igen så ja kan lägga honom i sin säng.
De är väl bara skit som vanligt på tvn antar jag....
Känner mig lite bitter, det är någon som inte ringt och grattat mig idag. Dagen är inte slut, men det räknas inte med ett samtal ikväll när hela dagen faktiskt har gått. Och de spelar ingen roll att jag firades i söndags, ett telefonsamtal tycker jag faktiskt att jag är värd.... Jag skulle vilja säga "jag är inte förvånad" men jag är faktiskt fruktansvärt förvånad. Det trodde jag inte...

Slut på det roliga! I morgon är en ny dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0