Lchf!

På måndag börjar ett nytt liv. Jag och Krille ska börja med lchf-metoden. No har säkert hört och läst om denna metod. Lchf kan man kort och gott förklara med att "fett bränner fett". Än så länge kan jag mycket lite om lchf men tanken är ju att jag ska lära mig.
Min moster skickade igår att jag skulle köpa expressen med bilaga idag. De gjorde jag och oj vilken bra tidning!
För er som är nyfikna och kanske sugna så tycker jag att du ska kila iväg och köpa denna tidning idag!
I tidningen fanns recept för fyra veckor och även några recept på bakning! Perfekt för mig som fikar så ofta haha! Under den kommande veckan kommer jag att dela med mig om maten, tankar och information. Hoppas detta kan vara i någons intresse.
Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0