Kristallklart.

 
Dagens klädval, var tog alla mina fina kläder vägen?

Nu har vi tagit en kall, men skön och välbehövlig promenad!
Wilmer sussa så sött hela tiden och jag, för en gångskull lyssnade på spotify.
Alltid annars sitter jag och halvtittar på barnprogram hela dagarna.
Musik som är så fantastiskt, de ska man alltid lyssna på tycker jag!
Sen vi fick den nya datorn har jag burit runt den som om de vore en bebis men idag
tyckte jag att det var dags att ställa den på plats, så som vi hade förut.
Nu sitter jag har med vårt trådlösa tangentbord och tycker fakiskt det känns konstigt
att trycka, typ sega knappar... haha

Jag ska snart äta något men vet inte riktigt vad.
Gårdagens rättikagratäng men har inget kött upptinat (som jag är så sugen på)
Ikväll verkar det som det blir tacos, de har i allafall sambon beställt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0