Handgjort glas.

Sen jag var liten har min mormor köpt glas vid varje födelsedag ocu jul till mig.
Det är handgjorda glas som då hetter Lovisa, numera finns dom under namnet Elanora och säljs på Cervera.

 
 
Detta är mina absolut favoritglas! Vitvin.
 
 
12,5% rött vin, 39 kr.                                      12,3% vitt vin ifrån Kroatien. Min Absolusta
                                                                     favorit!
                                      
                                      Två alkoholfria viner som jag absolut kan rekommendera!
                                      Den till höger var väldigt populär under min graviditet då jag fick 
                                      ett oerhört sug av rödvin.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har ju också Lovisa, måste åka till Cervera. Fan vad bra att dom har glasen :))))

2012-01-25 @ 20:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0