Gokväll!

Hej, jag tänkte bara skriva några rader nu så här på kvällskvisten. Wilmer sover, kaminen är tänd, tvätten är upphängd och ljusen är tända vilket betyder att jag har absolut ingenting att göra ikväll utom att varva ner, mysa och förbereda mig för ännu en underbar dag med min son!
I morgon kommer dom och sätter upp kaklet åt oss, luckorna är på g men har inte kommit än, ser fram emot ett färdigt kök. Det ska firas med en lyxig middag!
Har kikat på endel inrednings bloggar och blir så inspirerad och sugen på att renovera. På onsdag tänkte jag ta en tripp till secondhand och se vad man kan fynda.
Är på jakt efter små glasflaskor för bordsdekoration :) vi får se om jag hittar något.

Slut på det roliga, vi hörs i morgon!
Och ni! Så här blev väggen i köket! Vad tycks?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0