Fick en Idé!

Såg en snygg grej på en blogg!
Jag bara älskar kort!
Kort på min son, min sambo, min syster, eller ja alla i min familj! Och grannar, övrig släkt.
Man kan liksom aldrig få nog av kort!
Jag har länge velat ha en fotovägg men det är dåligt med väggar i mitt hus tyvärr och jag har länge funderat på hur jag kan få upp så många foton på så liten plats som möjligt.
Idag fick jag idén! Kankse att jag lyckas sätta min plan i verket redan i morgon... 
Men först måste jag tydligen övertala eller bevisa på något sätt att det är snyggt så min sambo godkänner det.
Hoppas hoppas det blir lika snyggt i verkligheten som i mitt huvud!

Reslutatet får ni se när det är klart!

 
Detta är ett tjuvkik på vad jag ska använda mig av. Platsen där de ska hänga är i hallen!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Lite nyfiken nu...

2012-01-31 @ 21:15:09
URL: http://mathildaekmarks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0