En sväng hos farfar

God eftermiddag!
Nu åkte precis "kaklaren"... plattorna är på plats men fog saknas. Blir nog jätte snyggt!
I morgon kommer han tillbaka och fixar de sista, sweet!
Medan han jobbade på så ville vi inte störa så jag och Wilmer åkte först till Krille så tog vi en lunch.
image description image description
Efter lunchen åkte vi till min farfar, han blir alltid lika lycklig!
Wilmer var jätteglad och det är ju roligt.



Wilmer har precis somnat så nu har jag en stund över.
Snart kommer Bettan hit och firar mig, sen ska hon iväg och motionera med Anna.... Hm undra om hon verkligen vill ha fika när hon kommer? Kan även bjuda på en banan! HAHA

Svärmor var även här i all hast när jag skulle dra iväg till Krille.
Hon hade med sig blommor till mig, snällt!
Jag uppskattar verkligen blommor, har ni förstått de kankse?
För min del skulle jag kunna ha dubbelt, men Krille säger nej.
och nu du Mathilda, hon har även sytt upp mina svarta jeans så nu slipper du störa dig på att dom är för långa! ♥


Kommentarer
Postat av: mathilda

Haha! vad bra.. snyggt med tighta bralls på lilleman med!

2012-01-17 @ 15:42:44
URL: http://mathildaekmarks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0