En dag i Mölltorp.

Dagen har jag och Wilmer spenderat i Mölltorp med underbart sällskap!
Melinda och Arvid. Vi började dagen med att ta en promenad i det vackra vädret.
Sen drack vi lite kaffe och bara umgicks.
Wilmer fick prova Arvids hoppgunga, han såg ut att trivas så det ska vi skaffa oss en!
Efter Mölltorps visiten åkte vi till Tibro och beställde kakel, kommer nog bli snyggt.
Mattsvarta plattor blir det.


Hoppgungan var en höjdare!

Arvid och jag vi är goda vänner fasten mycket olika.... Tralalaa



Nu ikväll har vi inte gjort så mycket, hämtade matkassen på Konsum, de är ju konstigt va.. Jag blir aldrig mätt på den maten. Som Anton hade sagt "Det är ingen mat för en vit man".
I det här fallet är det ingen mat för en ammande kvinna!
Jag diskar fortfarande disken i badkaret, men spisen är på plats...
Köksluckorna var tydligen för dåliga för omlackering så det blev helt nya luckor, Budgeten är överskriden!
Tur min snälla mamma sponsrar!

I morgon ska jag till skolan o prata med dom... Även lite info om jobb väntas i morgon...
Skönt, mitt liv känns som ett pussel och bitarna börjar falla på plats, skönt!
Nu ska jag byta blöja på min favorit kille!

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0