Det ger resultat!

Nu har det gått en vecka med vår diet och ni undrar kanske hur det går?
Vi börjar mer och mer komma in i det och det har gett resultat! Två cm mindre!
Tack tack !

Igår gjorde jag en kladdkaka på lchfs vis. Ingen höjdare! Jag längtar redan till morgondagens frukost då jag ska göra pannkakor igen.

Jag hoppas ni gillar mina middags tips, är det någon som har testat? Kanske tycker ni att det är för mycket matprat just nu? Säg gärna till om det blir för mycket tjat om samma sak.

Dagen i övrigt har bjudit på massa härligt umgänge med fina vänner! Vi skulle ju ha städat och jag skulle ha gjort klart engelska läxan, men den är bara halvklar. Får göra resten i morgon.
Nu är jag jätte trött och behöver vila mig så jag kan göra ett bättre jobb med engelskan i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0