Bortskämda är bara förnamnet :)

Visdomständer in my ass! Som om inte förkylning vore nog så har jag en Visdomstand på g. Så oerhört irriterande. Känns som hela ansiktet är svullet! Ruskig tandvärk... de går väl över, inne på dag två nu.
Nog om det.
Ikväll var vi bjudna över till Erik, Johanna och barnen på middag. Vi börjar bli bortskämda med fantastiska middagar!
Har lite att bjuda igen på om man säger så!
Vi tog med oss en flaska vin från Kroatien, lika gott som för 1,5 år sen!
Maten var suverän och dom hade båda två lyckats göra en superfin middag.

Något jag inte har berättat än är att jag och Kristian har årsdag idag. Först tänkte vi en mysig middag för två, men! Familjen sundesjö är ju bara för goa så vi valde att äta borta.
Som om inte tandvärken var nog har jag en smula magknip och tänkte försöka sova bort den nu :)
Och för er som undrar om mina kakor blev goda kan jag säga att jag brände hela plåten!
Jag fick helt enkelt göra om och göra rätt!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0