Utsövd!

God morgon allihop, vilken natt säger jag! Wilmer har sovit heeela långa natten och igår gick det bra att lägga honom. Lite tårtar, men inte alls som natten till torsdag. Jag känner mig såå nöjd och glad idag. Och det toppar vi med fredag!
Ska vädret idag bli lika bra som igår tro? Hoppas på det! Wilmer ligger och tittar på barnprogram. Jag tänkte hoppa in i duschen, slänga i en maskin tvätt och sen tänkte jag faktikst att vi skulle åka hem till min farfar.
Vi missade ju det igår då vi sov bort hela förmiddagen, vilket vi behövde!
Wilmer är hes efter allt skrik som blev häromkvällen, låter inte roligt!

Ikväll tänkte jag och sambon gå på after work på Huldas Café, Wilmers trogna mosterMathilda kommer hit och gosar med sin favort!

Fler rader rullar in under dagen, puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0