Som vanligt.

Nu sitter jag här med en cola light och känner mig riktigt nöjd efter dagens skola.
Visste låter det jobbigt med tre timmars lektion i veckan? haha
Det är lite kämpigt innan man kommit dit, men jag har faktiskt roligt när jag väl är där.
Jag sitter och fönstershoppar, som vanligt.
Fybubblan vad jag skulle vilja handla saker!
Nivet, när man känner att allt går emot en, hur skönt är det inte då att klicka hem något roligt?
Oftast köper man grejer till Wilmer, även fast det är en själv som behöver nya jeans.

Nu ringde K precis och sa att vi skulle till Magnus och Anna ikväll. Skönt o komma utanför dörren för en gång skull! Haha.....

Hoppas min lille prins vaknar snart också, han har sovit görlänge... eller sen halv två men ändå!

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0