Uteaktivitet!

Härliga vinterdag!

 
   
 
  

En bild säger mer än tusen ord!
Kolla på de härliga bilderna och ni förstår vad jag menar.
 Idag har vi haft en underbar utedag
med familjen Sundesjö.
Två prommenader har det blivit också!
Erik och Albin testade att göra pinnbröd, missbedömde mängden salt så det var inte det godaste jag ätit
men skulle kunna tänka mig att grilla det en annan gång.
Krille var ute och sladdade med barnvagnen i snön och Johanna eldade upp sin marshmallo.

På runda nummer två gick vi ner till isen så Albin fick köra av sig lite
på isen med fyrhjulingen :) Även jag fick ta ett litet strög, ville köra mer!
Jag behöver en fyrhjuling, wilmer också!
Hoppas vädret blir lika bra i morgon, då ska vi ut igen.


Nu på kvällen tog jag mig ett bad med min lilla guldklimp som tyckte att det var jätteroligt att plaska!
Det var mysigt och det ska jag absolut göra oftare! :)
Nu är det Wallander på tvn, det ska jag kika på så nu är det färdigskrivet.
Glöm inte Tävlingen som avslutas i morgon!

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0