Uppe i ottan!

Söndag morgon, vi valde att gå upp redan klockan sju.
När vi skulle lägga oss igår var det som vanligt tårar... Jag kan inte förstå varför mitt barn vägrar ta napp och nu till och med har glömt av att han har en tumme..?
Vi somnade alla tre strax efter nio. Det är okej om man är småbarnsförälder va?

 
Mitt "torka golv medel" lukar orkidé, härligt!

Vi tog en morgonpromenad hela familjen, stannade till hos Rikard och Lina,
fick en kopp kaffe och tiden bara sprang iväg!
Hem o "laga" mat, de blev sibylla idag faktikst, händer typ en gång om året!
Sen drog jag igång med storstädning!
fick lite vårkänslor trots minusgrader och nu fattas bara en bukett tulpaner, det ska jah inhandla imorgon!

Nu tänkte  jag barata det lugnt resten av kvällen... ska försöka söva min lilla prins som just nu är inne i en trotsig fas. Känner någon igen sig med mina "bekymmer" och har tips tar jag tacksamt emot!


Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0