Tråk!

Hej hörni!
Natten har varit si och så.
Wilmer hostar massor och tillslut fick jag sätta honom o babysittern så fick han sova där resten av natten.
Det verkade skönt för honom då han inte hostade mycket, fast ändå mycket.
När jag stog i köket förut och grejade med disken hörde jag hur något "satt fast" i halsen på honom och skyndade mig in. Hela han var full med kräk och munnen också. Då får man hjälpa till så gott man kan o resa honom upp från sin halvliggande position. Det är lite otäckt tycker jag!
Jag sitter typ och väntar på att klockan ska bli ett så jag kan åka till vc.
Jag hoppas dom kan hjälpa mig på ett eller annat sätt.
Ta lite prover och se över honom. Han har ju faktikst varit näst intill konstant sjuk sen jul....


Gosekillen tar igen sig lite så här på förmiddagen

Allt detta betyder ju att det inte blir någon skola för min del idag. Jag får greja lite hemma på egen hand istället.
Ska även svänga runt med damsugaren också.
Det blir ju så himla mycket grus i hallen som man släpar runt o hela huset sen...

Vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0