Tjejkväll!

Oj vilken lyckad kväll det blev! Vi var sju goa tjejer som sågs ikväll, HÄRLIGT!
Som jag tidigare nämnt så hade jag ju en Me and I träff här hemma idag.
Vårkollektionen innehöll mycket retrostuk och de hade mycket kläder som passade killar,
vilket inte hör till vanligheterna.
Även vi vuxna hade en heldel snyggt! Både jag och Wilmer fick varsitt par byxor.
Det kliade lite i shoppingfingrarna men lugn o fin Stephanie...
Jag bjöd på fruktsallad och i alla fall jag uppskattade det haha.
Jag som inte ätit frukt o gott på två veckor, minst!
Jag frågade även min syster och sambo "äter man glass eller grädde till fruktsallad" Båda svarade "glass".
Gissa vad som gick åt? Inte var det glassen i allafall. Vilken miss, såg ju as fattigt ut när jag bara gjort lite grädde!

Mumma!

Mina "funky pants" och Wilmers "pants with rabbit in pocket".

 

Wilmer har redan ett par sånna byxor, svarta med en uggla på. Supernöjd!


Ha en trevlig kväll allesammans!

 


Kommentarer
Postat av: johanna

ja vill också ha sådana byxor ju..=( nästa gång kanske =)

2012-02-06 @ 22:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0