suger rittit nu asså!

Det suger i socker och kolhydratstarmen!
Jag ar så jäävla sugen pa chips!!! Jag dör!
En godis skål skulle sitta fint!
Idag är en sån där depp-dag. Jag känner ingen motivation till att fortsätta med lchf, jag står still o trampar på samma ställe, lika bra att acceptera hur kroppen blir efter en graviditet. Eller bara inse att kroppen blir inte snyggare än vad man gör den till.
Man måste träna! Huja, jag hatar det ordet! Det hjälper inte bara med prommenader... fytusan vilket neggo inlägg.
hoppas det inte smittar av sig!

jag borde egentligen inte, men på lördag ar det ju melodifestivalen, o vad ar en melodifestival utan chips??

Godis suget är mindre än chipsen, men visst ser det gott ut??

Kommentarer
Postat av: Betty

Samma här Puffan, jag är också så sugen på chips men än har jag inte trillat dit. Ibland är det bara så svårt och man deppar ihop. Ge mig ett mirakelpiller, halleluja. Kram

2012-02-02 @ 23:03:34
Postat av: Amanda

Du kan ju testa dom här :)

http://www.lchf-recept.se/hur-fungerar-lchf/

2012-02-03 @ 10:26:19
Postat av: Anonym

Amen va tusan, de blev fel länk! Denna ska de va ;p http://www.lchf-recept.se/ostchips/

2012-02-03 @ 10:27:52
Postat av: Amanda

Och nu när ja ändå är igång att bomba ditt kommentarsfält så kan jag lika gärna fortsätta ;) på denhär sidan: http://www.lowcarb.rawfoodshop.se/lchf-snacks-godis.html så kan man beställa mjölkchoklad för lchf och man kan även beställa domdär Shirataki som ja tipsade dig om tidigare :)

2012-02-03 @ 10:32:43
Postat av: annika

Ge inte upp! Om det är vikten som står still så ha tålamod. Det kan ta ett bra tag innan kroppen fattar vad det är frågan om. Man kan stå stilla i flera veckor för att helt plötsligt hoppa 2-3kg ner. Detta är ingen snabb bantningskur utan det tar tid. Men det är svårt med tålamodet ibland. Håll ut. Det går. Jordnötter är ett bättre alternativ om du är riktigt sugen på nåt...

2012-02-03 @ 14:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0