Sovrutiner

God morgon!
Wilmer verkar ha ändrat sina sovrutiner en smula nu...
Igår sov han bara en liten stund på dagen då vi var utomhus...
Sen somnade han inte fören fem, halv sex och sov en timme.
Senare vid tio, halv elva vaknade han igen och var egentligen pigg men lyckades somna om...
Behövde iofs bara gå upp en gång inatt. sen fick jag ju "sovmorgon" också, då vi inte gick upp fören tjugo i åtta... Jag vaknade vid sju och undrade varför ingen hade väckt mig haha!

Nu sover han lite igen efter en stunds hoppande i hoppgungan, när han vaknar ska vi åka iväg till min farfar en sväng. Han blir ju så glad :)
I eftermiddag/kväll ska vi hem till brorsan med familj och se hur dom har det i "nya" huset.. som dom faktiskt har bott i ett tag! Skäms på mig att jag inte varit där än!

Jag har egentligen en massa måsten, men jag vill faktiskt intte ta tag i dom!



Så här rent o snyggt hade vi det innan Wilmer kom.
Nu prioriterar jag min guldklimp framför städning på dagarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0