Sömn tack!

Som ni kankse förstod i mitt tidigare inlägg avslutades kvällen med krokodiltårar, W fick ammas till sömns och när han vaknade si så där en gång i timmen gallskrek han, som om han hade jätte ont eller var lämnad ensam för att dö.
Han tuggade på sin bitring så jag kan väl ana att det är bissingar på g?
Krille fick sova uppe inatt så jag och lillprinsen fick klara oss själva.
Han sov mellan tre o fem, sen sex till åtta. Mina längsta sovtimmar inatt. Sköna va?
Sotaren kom en timme tidigare än han sagt så några kläder hade jag inte fått på mig, haha!
Wilmer blev trött igen vid halv elva och då la vi oss båda två... och stensomnade!
Jag vaknade igen vid halv ett men Wilmer sov en stund längre, kläder fick vi på oss vid halv två idag. Skönt!
Nu sitter Wilmer i gåstolen och jag skulle vilja gå ut, men vill ju inte lägga ner W i vagnen så han somnar igen, han kan ju inte sova bort hela dagen!
Kanske ska vi ta på oss lite och gå ut med gåstolen på altan, den är ju större än tvrummet så W får ju lite utrymme o "springa" av sig på.
Först lite Majspuré så får vi tänka på saken!


hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0