Salig blandning!

Idag har det tydligen varit ptroligt fint väder, jag skriver tydligen eftersom jag sovit bort typ hela dagen... haha!
Så det kan bli.
Mamma ringde och bjöd på mat, det tackar vi för!
Orkade faktiskt inte laga någon mat idag så det passade perfekt!
Idag åkte conversen fram och det är ju faktikst ett tecken på vår, eller hur? Vi är ju snart inne i mars!
Har äntligen fått sålt en av gåvagnarna som Wilmer fick i julklapp, skönt! Eller ja.. den stog ju inte i vägen men jag hoppas den kommer till användning!
Wilmer sover lite i babyskyddet men lär väl vakna när som  hellst, då ska jag gosa lite med min prins!
Ska bli lite ersättningsprövning för hans del ikväll igen.
Jag har väl inget mer o berätta just nu, min dag har ju inte bestått av nått.
Tittade på några avsnitt ur Big brother, som denna säsong inte var något för mig, nej tack!
Annars har jag fastnat för Sveriges mästerkock, heeelt såld.
Jag älskar matlagningsprogram, o hoppas på o kankse lära mig något. Någon dag ska jag göra något lika smarrigt som dom! Jag gillar iofs mest desserterna, alltid något!

Nu vill Krille ha datorn så jag antar att jag får lämna plats. Blev ett blandat och en smula rörigt inlägg men i allafall. Ha en bra kväll allihop!


Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: Åh ja, underbart gott. Så gott att karln och hans vänner mumsade i sig alla på bara någon timma. Tur man kan baka igen :'D haha. Hoppas du har en fin kväll, kram!

2012-02-24 @ 09:48:13
URL: http://madeinjapan.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0