Riktigt tidigt.

Ännu en dag då vi kliver upp riktigt tidigt.
Wilmer var vaken redan innan sju men han fick ligga kvar och morgonmysa en stund!
Nu sitter han framför tvn och har det gött.
Jag har precis betalat räkningar, lika träligt som vanligt!
Tycker ni som jag att radio och tv-licensen är tråkigast av alla?
Jag kan tycka att det är okej att vi betalar för att lyssna på radion kankse då, men jag betalar ju för tusan till Telia också för att se på tvn... dubbla avgifter och så bra program visar dom faktikst inte.

Jaa.. nog om tråkiga meningar om räkningar och sånt! det gör mig bara deppig.
Solen verkar inte vilja lysa idag, hade sett fram emot trevligt vårväder idag med men inte.
Jag sitter här i soffan och spanar ut över mitt nystädade hem. Det var riktigt längesen jag hade det så här städat. Faktiskt innan Wilmer kom, då var allt perfekt, sen gick de utför men nu är jag på banan igen!

I eftermiddag börjar babysimmet, ska bli spännande! hihi
Jag är dock en riktig badkruka så min kära sambo får plaska runt med Wilmer!


Det var allt för denna morgon, nu ska jag göra gröt till lilleman! Vi hörs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0