Osis!

Vad tycks om mina högtalare? Jätte smidiga och ta fram vid exempelvis bakning, ta med till stranden eller var man nu vill lyssna på musik.



Jag fick med dom en gång när jag köpte hårspray, som ni skymtar längst ner i hörnet är märket Osis+  och är faktiskt det ända hårsprayet som jag är nöjd med!


Nu håller jag på och bakar kladdkakemuffins till Måndag då jag ska ha me and i visning. Självdiciplin som man har så har jag inte smakat ett ändaste dugg på smet eller nått! Wilmer är inte lika nöjd över mitt bakande/bloggande så får avsluta här.

Kommentarer
Postat av: Betty

Bra Steff. Vet hur svårt det är. Om Mathilda skvallrar så åt jag inget på Donken :)

2012-02-01 @ 17:45:09
Postat av: Mathilda

Skådar låten äckligt i bilden också.. haha ;)

2012-02-01 @ 21:20:37
URL: http://mathildaekmarks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0