Önskelistan!

Här ligger jag, med min lille kille på golvet framför tvn och har det bra.
Wilmer ligger och ålar runt och pratar. Snart dag o lägga honom.
Igår la vi oss i våran säng och gosade, efter en liten stund sov han som en stock, inte en ända tår!

Jag har kikat runt lite, är så sugen på o fixa Wilmers rum. Färg, tapet, möbler...
Jag drömmer mig bort och har gjort en liten önskelista!
Riktigt sugen på Expidithyllan, har någon ståendes så hör av er!



Kan ni ana min favoritfärg? ;)

På fredag verkar det äntligen bli lite shopping för min del! Nya kläderrrr, finally!

Kommentarer
Postat av: Karlstadstjej

Hej! Klickade mig in på din blogg och såg att du skrivit om expedithyllan. Vet att den säljs billigt på ikea i Karlstad för endast 99 :-. Det medföljer dock en låda till hyllan.

2012-03-04 @ 11:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0