old stuff.

Hej i kylan!
Nu är jag riktigt i säljartagen! Köpartagen också i o för sig, men ändå!
Rensade ut lite tshirtar o så här hemma o la ut på Tradera, fick allt sålt, vilket jag inte trodde så nu har jag och Kristian fixat och donat med det.
I morgon ska jag lämna in lite grejer på Ninnas nytt och nött. Får se om jag går med vinst där!
Kristian har varit på möte ikväll så jag och Wilmer spenderade kvällen med nummer  19.
Goa Johanna hade gjort dessert till Kaffet a la Lchf, smakade inte mycket men var god ändå. Och Johanna är ju bara för underbar!

Annars idag har jag rotat runt bland gamla grejer för att se om det finns saker att sälja... Funderar på om någon skulle vara intresserad av lite bilder jag tagit... får se...

Wilmer har fortfarande problem med hostan och har även fått lite feber, inte mycket men nån grad så där.
Hoppas på en bättring snart annars får jag åka till vc igen.

Det var allt för mig idag, har lite o stå i så att säga. Krambanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0