Nytt nummer ute!

Hej mina vänner! 
Jag har precis lagt min lille prins ute i vagnen för en stund sovning!
Snart tänkte jag ta mig en titt i nya numret av Amelia. Var inne på konsum i all hast och fick syn på Laila på första sidan. Och så var det frisyr-special. Av någon anledning så gillar jag Laila! Hon har snygg stil, snygga smycken, hon vågar säga ifrån och ja... hon är tuff och helt i min smak!
Tänkte även få inspiration till någon snygg vårfrisyr... Jättesugen på något nytt.
Försker helatiden spara ut, men ångrar mig alltid! 
Sorry för den dåliga mobil-kvalitén!

Jag återkommer senare för en uppdatering om min dag!
Och kankse kan jag berätta något spännande som jag läst i tidningen, hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0