Min fredag

Hallå!

Igår åkte jag och Wilmer till min farfar på förmiddagen, han blev glad!
Vi satt o väntade med spänning på prinsessans namn, Estelle blev det. Och det verkar vara blandade känslor för det namnet men själv tycker jag om det.
Vi tog oss en promenad vid lunchen och sen kom Emilie hit och hälsade på.

På kvällen blev det after work på Huldas med Magnus och Anna, plus några fler. Jättebra var det, så bra att vi missa när dom stängde!
Krille åkte på dansbandsfestival i skövde, hade tydligen inte varit så bra som han hade förväntat sig men nu fick han prova på det :)

Nu sitter jag här i soffan och klurar på vad jag ska laga för mat idag, kött? Det var allt jag hade att bjuda på idag!

Hörs säkert senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0