mama.

Eftersom jag är betydligt bättre på att baka än att måla, sätter jag mig i soffan med nya numret av mama och samlar kraft till bakning!


Min favorit tidning just nu.

Min idé gick halft i stöpet. Jag har inte hittat den sista detaljen till min nya idé, ska ta en sväng neråt byn igen sen o kika på lite fler ställen. Jag testade att spraya glagen vit. Jag är inge vidare på o måla så jag får vänta tills Kristian kommer hem så han kan hjälpa mig, kankse visa mig hur man gör.... ser as lätt ut när andra gör men jag hajjar nog inte riktigt grejen. Busken är vitare än galgen.

Har dock en grej till på g, men till den använder jag mig av pensel och det är betydligt lättare!
Men det lär nog dröja lite innan ni får se resutlat av grej nummer två.
Jag hoppas ni får se resultatet av det jag håller på med just nu redan ikväll.

Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0