Kyligt.

Brr! Idag är det kallt ute, jag tänkte att vi skulle tagit en promenad i dag men jag tror faktiskt att det blir en innedag för lilleman idag. Och i helgen skulle det tydligen bli - 16 grader. Det är kallt!
Wilmer vaknade vid 8 i morse, kände mig som ett lik men fick palla mig upp ändå. Satte honom framför tvn och la mig i soffan tjugo minuter.

Drog tag i snabeldraken och körde ett race och sen torkade jag alla golv, välbehövligt!
Nu sover W så jag tänkte greja lite med engelskan men allvarigt talat så är jag fruktansvärt osugen!
Har slängt några gamla blommor idag, finns fler som står på tur men jag behöver köpa nya...

Har kört några lager färg på projektet idag, det var mycket lättare när man hade färg i sprayburken haha!
Ikävll hoppas jag på att Krille kan sätta upp dom på väggen så jag kan visa upp det ikväll.

Hm, har ni märkt att saker jag ska göra oftast tar lite längre tid än vad jag hade räknat med?
Jag är en tidsoptimist så det skriker om det!

Vi hör senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0