Krokodiltårar.

Hm, det går framåt för oss med flaskan, vi är inte där än Ken övning ger färdighet.
Då kommer vi till nästa problem. Wilmer verkar ha glömt bort hur man använder sig utav tummen.
Han tar inte napp och heller inte tummen längre. Vilket betyder höga toner och krokodiltårar varje gång det är läggdags. Bara bröstet som tröstar men jag kan ju inte amma honom till sömns varje natt.
Just nu är vi inne i en mindre rolig period, fast vi har ju haft turen på vår sida i fem månader så varför klagar jag?
Bortskämd helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Tove mamma till Viggo<3

Jag ammar nästan alltid Viggo till sömns, iallafall på kvällarna, är för lat för att prova annat haha! Jag helammar förresten oftast men nu har han börjat få puré en gång om dagen och har fått smaka på gröt nån gång :) Kom på att jag inte svarat på din kommentar om det ^^

2012-02-23 @ 15:58:37
URL: http://tviv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0