Inte nöjd!

Med mitt projekt... Hallen känns kall och tom, inte välkomnande och mysig som jag hade föreställt mig.
Kankse är det för den Vi får se om de får sitta kvar, eller åker in i garderoben igen!
Kagräsliga gråa färgen som sitter på väggarna?
nkse att dom i så fall får komma upp när vi fått en annan färg på väggarna.
Skulle förövrigt velat ha fyra galgar istället för tre.


Konstigt nog blev det bättre på bild...
Känner ni igenom datorn hur missnöjd jag sitter och är?



Detta får avsluta kvällen, nu ska jag umgås med min familj.


Kommentarer
Postat av: Herr Pettersson

Det ser faktiskt inte så tokigt ut:) vi får prova med 4 galjar med:) du är jätte duktig som grejar!

2012-02-02 @ 21:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0