Ha och ha!

Känner ni liksom jag att ibland vil ni bara ha och ha? Jag har olika begär var och varannan dag!
Idag tillexempel vill jag ha en symaskin och skidor...
Jag brukar ofta säga till Krille att "jag måste ha för att" "om jag hade haft en sån kanske jag skulle använda den oftare" och när han ser på mig att det är något jag egentligen inte behover brukar jag säga "Wilmer behöver, eller Wilmer vill ha". Konstigt att han helt plötsligt började prata Haha!
Inte för att det blir bättre för att man har massa grejer, men jag är inne i en "byta-ut-allt-period".
Bort med de gamla och in med det nya! Eller något begangnat som är nytt för mig?
Och nu när jag tänker efter behöver jag nog en ny blomma..! Eller två till mina vasar jag köpte på seconhand för ett tagsen... Nu vakna wilmer och är sur.
Kan man inte tro när man ser den här bilden som Krille tog förut! Tummen upp för hoppgungan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0