Guldklimpen

Tog en kvällspromenad med Johanna innan Melodifestivalen började, gud så skönt! Det gav mig lite energi.
Mer kävllspromenader tack!
Har inte varit ute på länge.. nu igen! Men det harju varit så attans kallt!
Jag och min lilla guldklimp har legat på en filt framför tvn och tittat på Melodifestivalen, men nu är vi inne å vuxentimmarna och Wilmer ska sova.
Han har börjat prata så himla mycket, roligt! Dock pratar han gärna mitt i nätterna när en annan vill sova haha!



Tog mig slatt rödvin jag hade kvar i kylen. Det kan jag vara värd idag!

Jag är sugen på något men jag vet inte vad. Skönt nog så är allting här stängt så jag får inte tag i något hihi!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0