Göttkött!

Huja, Wilmer gick i vanlig ordning upp strax innan åtta. Jag smög upp med honom sa krille fick sova vidare en stund till. Vid elvatiden var vi hos K's moster för att hämta 1/4dels gris. Det gäller att ladda frysen inför kommande grillningar :)
Jag har varit jättetrött idag, klockan är nu halv tio och jag funderar på o lägga mig...
Kvällen har spenderats på 19, kan man säga "som i vanlig ordning" kanske? Det är vårt andra hem!
Borde flytta ihop till ett ända stor kollektiv.

Om ni undrar hur det går för Wilmer med nappflaskan så går det inte bra, han dricker gärna äppledryck men absolut ingen ersättning. J sa till mig att han kanske ville dricka den kall. Det ska vi prova i morgon!
Som tur är ska vi snart till bvc, tror inte på jättemycket hjälp men något borde hon väl kunna komma med tycker jag!

Nu ska jag gosa ner mig i soffan, jag bjuder på en bild på min underbara son, som vanligt. Jag tycker han är så fin så vill alltid dela med mig av hans söta tryne! Hihi

Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0