gos!

Hur gosigt är det inte med raggisar?
Nu är ju inte mina raggisar dom snyggaste, men dom värmer fossingarna gott!
Har hängt tvätt och tänt i kaminen nu. Skönt!
Wilmer har somnat framför tvn och jag sitter nu och pysslar med sånt jag tycker är roligt.
Idag är det bara - 2,2 grader hemma hos mig, kan man kalla det nästan varmt då? haha



Idag tänkte jag även skicka iväg några av paketen som ligger på bordet och "skräpar" haha
Jag har blivit en smula förskyld jag med. Halsont och snorig, inte så farligt än så hoppas det stannar här.
Vi får se när Wilmer har tänkt att vakna, han vaknade tidigt idag så lär nog sova en stund. Igår sov han typ 6 timmar sammanlagt under dagen, skönt för han!



Här ligger dom och väntar på frimärken ;)

Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0