Gick i stöpet!

Nu har jag suttit här framför skolböckerna en stund... har kommit en liten bit i alla fall, men än så länge återstår lite plugg men det spar jag tills i morgon!
Vi har varit i Mölltorp en sväng nu på kvällen. Tog med mig en låda med mina "ägodelar" som jag lämnat kvar i mitt gamla rum alldeles för länge!
Tog även med min favorit spegel, som jag fått efter morfar. Den är just nu guldig och passar inte riktigt in någonstans här... men den ska få lite ny färg sen ska den bannemej upp!

Hade en tid då allt skulle vara i guld, så allt är också målat i guld vilket inte passar sig här riktigt, har små "gubbar" som man kan vrida o vända på i miljontals ställningar som jag tänkte måla om, vitt eller svart. Kankse silver? Vem vet, jag vet inte ens var dom ska stå!

Mitt projekt gick i stöpet som sagt. När Krille skulle hjälpa mig så tog färgen slut. Gick över till Johanna och snodde en sprayburk men då hade det hunnit bli mörkt så får fixa till det i morgon istället!

Nu tänkte jag kika i min lilla låda vad jag äger för nått roligt, de som inte ska användas ska säljas!
Eller slängas.
Sen ska jag sätta mig i soffan och mysa med min fina familj!

Förmodligen hörs vi inte fören i morgon!

krambana!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0