Fullfart!

Idag var vi uppe med tuppen!
Tjugo över sju bestämde sig Wilmer att det var morgon.
Han borde ju ha sovit längre tycker man ju med tanke på att han bestämde att det var natten vid 22.45.
Han brukar ju vilja sova runt åtta, halv nio i vanliga fall, men inte igår!
Nu står han i gåstolen och trycker på alla roliga knappar, helt sjukt vad han lär sig fort!
Än så länge kan han bara backa, men de är inte fy skam de!
I vanlig ordning ligger vi och slappar en stund framför tvn innan vi orkar göra något.
Men nu är det full rulle :)


Bild från gårdagen, Wilmer är ute och glider i vrålåket!

Vid tio idag är det dags för BVC, mäta, väga och sprutor. Ajajaj säger lilla Wilmer!
Han skötte sig jättebra sist, hoppas de går lika bra idag. Förhoppningsvis kanske han sover lite extra idag, det behöver han!
Jag tänkte också ta med farfar ut och fika... om han vill de :) Ska ringa honom snart tänkte jag.
Men först ska ja gå och ta på mig kläder, har lovat Mathilda att sticka in med en "dagens-bebis.outfit" någon gång då och då, fårse om jag kan matcha något snyggt så  det är värt att visa :)


Inga morgonbilder idag tack!

Nu ska vi se... hur fungerade den här nu igen, var det backen?



hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0