Fågelkvitter

Hej på er!
Hör ni fågelkvitter hemma hos er? Det gör jag, betyder det vår?
Solen är framme, men snön ligger på backen. Ja det hör väl till när det är Februari...


I morse vaknade vi kvart i åtta. En rätt så lagom tid kan man tycka, men ändå är jag jämt så trött när vi vaknar!
Vi satte oss framför tvn och myste lite, jag och lilleman.
Redan strax efter nio kliade W sig i ögonen igen så vi la oss och vilade till tio. Jag tar mer än gärna en tupplur samtidigt som honom!
Dröjde bara en och en halv timme igen innan han började gnugga sig i ögonen så jag pälsade på honom alla kläder och sen gick vi ut på en härlig prommenad!
Det är ju så underbart väder så jag skulle vilja vara ute hela dagen, men inte så roligt o sitta utomhus själv och bliga medan Wilmer sover ju...
Nu är vi hemma igen och det börjar närma sig lunchtimma. Eller rättare sagt det är lunchtimma nu.
Undrar ja vad det blir för mat... Smidigt med spenatsoppa, som vanligt!
Jag väntar även på att Johanna ska komma hem, då ska jag ta ytterligare en promenad... Man får passa på medan vädret tillåter! Känner dock en smula värk i benen, skön värk!

Det var allt för den här gången, glöm inte att tävla, än är det inte försent. Några timmar kvar!
Jag är tillbaka ikväll! Hejdåå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0